- خانه
- »
- پشتیبانی مشتری
پشتیبانی کامل مشتریان
راه حلی مناسب برای پشتیبانی بدون دغدغه مشتریان
از QCRM برای ردیابی و حل تمامی درخواست های پشتیبانی مشتریان خود بهراحتی استفاده کنید. QCRM به شما این امکان را میدهد که درخواستهای پشتیبانی را مدیریت و بهسرعت حل کنید، اطمینان حاصل کنید که تمامی اطلاعات لازم برای ارائه یک خدمت عالی در دسترس شماست.
ارائه تجربه استثنایی به مشتریان از طریق پشتیبانی استثنایی
مدیریت کسبوکار آسان نیست و جذب مشتریان جدید تنها نیمی از راه است. شما باید به تمامی سوالات آنها در مورد محصولات/خدمات خود پاسخ دهید، مشکلات آنها را بهسرعت برطرف کنید، اطلاعات مورد نیازشان را فراهم کنید و خیلی بیشتر از اینها. اطمینان از اینکه مشتریان شما در تمام مسیرشان بهترین پشتیبانی را دریافت میکنند، منجر به تجربه بهتر مشتری، افزایش نرخ نگهداری مشتریان و کمک به ساختن یک برند قوی میشود.
QCRM تلاشهای پشتیبانی مشتریان را ساده سازی می کند
قالب پشتیبانی مشتریان QCRM شما را به همه چیزهایی که برای حل درخواست های پشتیبانی در چارچوب زمان تعیینشده نیاز دارید، مجهز میکند. از فرآیند رسیدگی درخواست ها تا اطمینان از داشتن تمامی اطلاعات لازم برای مدیریت هر درخواست، QCRM در هر مرحله همراه شماست! QCRM نه تنها بهطور کامل با کسبوکار و تیم شما سازگار است، بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است.
ماژولهایی برای سادهسازی عملیات پشتیبانی شما
ما مجموعهای از ماژولها را تهیه کردهایم که اطلاعات لازم برای ارائه بهترین پشتیبانی به مشتریان شما را فراهم میکنند. نیاز به افزودن فیلدی که به فرآیند شما منحصر به فرد است دارید؟ مشکلی نیست؛ شما میتوانید ماژولهای QCRM را برای تطبیق با نیازهای خود سفارشی کنید.
استفاده از ماژول سازمان برای ردیابی اشخاص
QCRM به شما امکان میدهد با اشخاص یا سازمان ها و یا ترکیبی از هر دو کار کنید. ماژول سازمانها جایی است که میتوانید سازمانهایی را که با آنها کسبوکار دارید، ردیابی کنید. این ماژول به شما کمک میکند تا تمامی اطلاعات مربوط به سازمانها را بهطور منظم نگهداری کنید و بهراحتی به آنها دسترسی داشته باشید.
ذخیره تمامی اطلاعات مخاطبین خود
تمامی اطلاعات مربوط به مخاطبین یا اشخاص خود را به راحتی در دسترس داشته باشید! برای مشاهده اشخاص بهصورت مرتب در مراحل پایپ لاین خود، نیاز است که همه آنها را در مکانی امن ذخیره کنید. ماژول اشخاص جایی است که جزئیات هر مشتری، کارمند یا تأمینکننده مرتبط با کسبوکار شما را خواهید یافت.
درخواست های پشتیبانی خود را بهطور کارآمد ردیابی کنید
ماژول درخواستها تمامی درخواست های پشتیبانی شما را در یک پایپ لاین نمایش میدهد، که بهصورت مرتب بر اساس مرحلهای که در فرآیند شما هستند، سازماندهی شدهاند. شما قادر خواهید بود تا هر درخواست پشتیبانی مشتریان خود را ثبت و ردیابی کنید، به همراه تمامی جزئیات مرتبط که برای حل سریع آنها نیاز دارید.
تحلیل دادهها با داشبوردها
عملکرد خود را ردیابی کنید تا بدانید چقدر خوب عمل کردهاید و چند درخواست پشتیبانی را تکمیل کردهاید. علاوه بر این، میتوانید داشبوردهای خود را با نمودارها و جداول قابل سفارشیسازی متنوع ایجاد کنید.
انجام تماسها، ایجاد وظایف، و تنظیم رویدادها با ماژول فعالیتها
با استفاده از ماژول فعالیتها در QCRM، میتوانید وظایف و رویدادها را تنظیم کنید، با مخاطبین خود تماس بگیرید، و میزبان و برنامهریز تماسهای ویدیویی و جلسات باشید – همه اینها در داخل QCRM امکانپذیر است.
نگهداری سابقه محصولات
لیستی از تمامی محصولات خود را نگهداری کنید تا در هنگام کار بر روی درخواست های پشتیبانی مرتبط با آنها، جزئیات لازم را به سرعت پیدا کنید. آیا محصول جدیدی ساختهاید؟ آن را به اینجا اضافه کنید و آماده باشید. ماژول محصولات شامل تمامی محصولاتی است که شما توسعه دادهاید.
یک پایپ لاین که فرآیند حل درخواست شما را تجسم میکند
پایپ لاینهای QCRM در دنیای کسبوکارها بسیار موفق بودهاند، بنابراین تصمیم گرفتیم بر این ویژگی مهم تمرکز کرده و یک پایپ لاین را ارائه دهیم که تمامی مراحل کلیدی عملیات پشتیبانی مشتریان شما را پوشش دهد. شما همچنین میتوانید پایپ لاینها و مراحل خود را در هر زمان سفارشی کنید.
ایجاد فیلدهای سفارشی برای ذخیره تمامی اطلاعات مرتبط
هیچگاه یک اندازه برای همه مناسب نیست، بنابراین نیازهای خود را نادیده نگیرید. فیلدهای قابل سفارشیسازی QCRM به شما امکان میدهند تا اطلاعات مرتبط با فرآیند منحصر به فرد داده های ویژه خود را ذخیره کنید. با استفاده از این ویژگی، میتوانید فیلدهایی را ایجاد کنید که بهطور خاص نیازهای شما را برآورده کنند و اطلاعات مهم را به شکلی منظم و قابل دسترسی نگهدارید.
مراحل معمول در یک پایپ لاین پشتیبانی مشتری:
در حال بررسی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است،
تخصیص درخواست
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است،
دریافت درخواست
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است،
بسته شده
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است،
حل شده
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است،
در انتظار اطلاعات بیشتر
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است،
ایجاد چندین پایپ لاین برای عملیات مختلف
QCRM فقط به پشتیبانی مشتری محدود نمیشود و سایر عملیات کسبوکار را نیز پوشش میدهد. شما میتوانید چندین پایپ لاین برای فرآیندهای مختلف مانند مدیریت معاملات یا اجرای کمپینهای بازاریابی ایجاد کنید و همه آنها را بهطور همزمان مانیتور و تجسم کنید. همچنین، میتوانید مراحل و فیلدها را در تمامی پایپ لاینهای دیگر خود نیز سفارشی کنید!
تنظیم گردشهای کاری و واگذاری وظایف روزمره به QCRM
در اینجا یک راه دیگر برای صرفهجویی در زمان آمده است: در QCRM گردشهای کاری تنظیم کنید تا بسیاری از وظایف روزانه را بهطور خودکار انجام دهید، مانند اضافه کردن مشتری جدید به لیست مشتریان، ارسال ایمیلهای درخواست نظرات به مشتریان و بسیاری دیگر از وظایف.
این قابلیتها به شما کمک میکند تا تمرکز بیشتری بر روی جنبههای مهمتر کسبوکارتان داشته باشید و زمان کمتری صرف امور روتین کنید.
همه اینها فقط با یک قیمت بسیار مناسب
QCRM با قیمت مناسب برای کسبوکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است تا ابزارهای مناسبی برای رشد و شکوفایی داشته باشند.
نظرات مشتریان
QCRM به کسبوکار من کمک میکند
QCRM کسبوکار من را با ارائه راهی ساده برای مدیریت مخاطبین جدید بهبود میبخشد، مانند افزودن آسان آنها به پایگاه داده از جیمیل، اختصاص برچسبها برای سازماندهی، افزودن یادداشتها برای شخصیسازی تعاملات آینده، و ادغام بدون درز با Mailchimp برای ارسال خبرنامه. من خوشحالم که یک راهحل CRM انعطافپذیر پیدا کردم که میتواند به یک کسبوکار کوچک در صنعت خلاق مانند من خدمات دهد!
تجربه استفاده از QCRM
پس از تحقیق، به QCRM برخورد کردم که به نظر میرسید راهحلی ایدهآل باشد. رابط کاربری ساده و قیمت مناسب از عوامل تعیینکننده بودند. از همان روز اول، QCRM بسیار آسان بود و با کمک شریکم در فرآیند تنظیمات به خوبی پیش رفت. من QCRM را به هر کسبوکار کوچکی که به دنبال پیادهسازی اولین CRM خود است، توصیه میکنم.